Min sommer i Danmark

Kære læser

Her kommer en sommer hilsen fra mig.

Dybbøl MølleJeg har været på Løjt feriecenter med udsigt til vandet og har været på Dybbøl og se møllen og et oplevelsescenter.  Vi fik også svømmet noget

Mig og Ann-Dorte cyklede på gendarmstien, nede langs grænsen. Det var hårdt og varmt, men vi klarede det

Vi så også oplevelsescenter Danfoss Universe.

Danfoss UniverseDer var vand gejser i 3. sals højde og en vægtstang, som men kunne bruge til at løfte en bil.

Så var vi i Løkken sammen med min storebror Rasmus, hans kæreste Camilla og min nye nevø Magne.

Sidste Mandag tog jeg så tilbage til Hobro, og var derefter et par det ned til min mormor og morfar.

Løjt

De bedste sommerhilser

Fra Tore

foto (5)

2 thoughts on “Min sommer i Danmark

  1. Hej Tore
    Det lyder til at være en rigtig god tur du der har haft sammen med din mor og far. Vi har også været på Dybbøl og i Universeum i år, og jeg synes det var meget spændende. Fik du prøvet at køre på Segway – du ved, de der to-hjulede maskiner man står op og kører på? Det synes jeg var rigtigt sjovt.
    Lige nu er jeg i København og skal sende mine venner fra USA afsted i morgen. Vi har lige været i Tivoli og der er meget flot om aftenen.
    Mange hilsner fra Peter

Skriv en kommentar